PGR Phoenix Global Resources (ex AEN Andes Energía)
Re: PGR Phoenix Global Resources (ex AEN Andes Energía)
olvidate noblex seguro saca todo el stock de ese modelo de todos los hiper.
ljscodex escribió:hoy el mejor negocio que se presento, con una rentabilidad del 100% en el corto plazo, es comprarte unas cuantas TV NOBLEX UHD de 50'' que cuando qla seleccion quede afuera te devuelven la guita.
Cállate, que hasta recién estuve averiguando si estaba vigente todavía esa promoción. Nadie me sabe decir!!

-
Puntas
Compra Venta
2973 $ 14.100 $ 13.950 10000
359 $ 13.900 $ 14.000 8500
3610 $ 13.850 $ 14.200 11673

Compra Venta
2973 $ 14.100 $ 13.950 10000
359 $ 13.900 $ 14.000 8500
3610 $ 13.850 $ 14.200 11673
ljscodex escribió:hoy el mejor negocio que se presento, con una rentabilidad del 100% en el corto plazo, es comprarte unas cuantas TV NOBLEX UHD de 50'' que cuando qla seleccion quede afuera te devuelven la guita.

Potro escribió:Espero que me de una alegría esta hoy, no pido mucho, algo pequeño nomas, pero alegría. Porque después de la decepción de anoche con los muchachos estos de la Selección, no dormí en toda la noche de la calentura que tengo!!
![]()
hoy el mejor negocio que se presento, con una rentabilidad del 100% en el corto plazo, es comprarte unas cuantas TV NOBLEX UHD de 50'' que cuando qla seleccion quede afuera te devuelven la guita.
-
Potro escribió:Espero que me de una alegría esta hoy, no pido mucho, algo pequeño nomas, pero alegría. Porque después de la decepción de anoche con los muchachos estos de la Selección, no dormí en toda la noche de la calentura que tengo!!
![]()
Los técnicos que tenemos no sirven para nada máquinas de vender humo.
Olvidense del dia a dia. Vendan todo lo q tengan y compren ya pgr y olvidense hasta el mes que viene. No la miren mas. Esto es up 25 por ciento minimo en el cortisimo plazo. Ni las elecciones pueden ya influir en la cotizacion. y como vamos camino a ser un pais confiable el año q viene paso a emergentes y .... no me quiero ni imaginar. Ustedes se imaginan?
Espero que me de una alegría esta hoy, no pido mucho, algo pequeño nomas, pero alegría
. Porque después de la decepción de anoche con los muchachos estos de la Selección, no dormí en toda la noche de la calentura que tengo!!

Tecnicalpro escribió:Pero que grande y que prestigio tenemos un socio zen y con campo epa
Jaja si rompe los $16 te regalo bolsita de palo santo... Y luz, mucha luz
-
Hoy puede dar una linda sorpresa el papel, atentos a la local y a los lotecitos que se va a hacer una linda diferencia 

Otra explicacion de lo mismo.
Technical Issue Forces Phoenix Global To Delay Interoil Demerger (ALLISS)
By Alliance | Tue, 5th September 2017 - 12:44
Share this
LONDON (Alliance News) - Phoenix Global Resources PLC said on Tuesday it will not be able to reduce its capital due to a "technical reason", and consequently deferred its demerger of Interoil Exploration & Production ASA.
Phoenix was formed in July, after Andes Energia struck a conditional deal to merge with Argentine oil and gas company Trefoli Holdings to create an enlarged group. At that time, Phoenix said it intended to focus on oil and gas exploration and production in Argentina only.
Outside of Argentina, Phoenix has interests in Colombia, comprising its 26% stake in Interoil and certain licences in the Llanos Basin and the Valle Magdalena Medio Basin.
In line with this strategy, Phoenix said it would transfer 513,598 Interoil shares to US Andes shareholders, and demerge the remaining Interoil shares by way of distribution in specie to Andes shareholders outside the US, who would receive exchangeable GuernseyCo Shares.
Phoenix established established TrustCo, a Guernsey trust company, and TrustCo incorporated GuernseyCo, a wholly-owned Guernsey incorporated subsidiary, in preparation for the proposed Interoil demerger. Andes shareholders will be entitled to one Interoil share for every 36 exchangeable GuernseyCo shares.
As Phoenix said it did not have sufficient distributable reserves to declare a distribution in specie, it proposed a reduction of capital to reduce the its share premium account by GBP60 million.
However, whilst shareholders approved this resolution, Phoenix said it has now been advised that the court cannot confirm the reduction of capital proposed for a "technical reason" relating to the size of the company's share premium account.
The demerger has now been deferred "to give the company time to consider how best to address this technical issue". Phoenix said it intends to implement the reduction of capital and subsequent demerger, and will convene another general meeting to propose new resolutions in due course.
Shares in Phoenix were down 5.0% at 57.00 pence on Tuesday.
By Lucy Heming; lucyheming@alliancenews.com
Copyright 2017 Alliance News Limited. All Rights Reserved.
Technical Issue Forces Phoenix Global To Delay Interoil Demerger (ALLISS)
By Alliance | Tue, 5th September 2017 - 12:44
Share this
LONDON (Alliance News) - Phoenix Global Resources PLC said on Tuesday it will not be able to reduce its capital due to a "technical reason", and consequently deferred its demerger of Interoil Exploration & Production ASA.
Phoenix was formed in July, after Andes Energia struck a conditional deal to merge with Argentine oil and gas company Trefoli Holdings to create an enlarged group. At that time, Phoenix said it intended to focus on oil and gas exploration and production in Argentina only.
Outside of Argentina, Phoenix has interests in Colombia, comprising its 26% stake in Interoil and certain licences in the Llanos Basin and the Valle Magdalena Medio Basin.
In line with this strategy, Phoenix said it would transfer 513,598 Interoil shares to US Andes shareholders, and demerge the remaining Interoil shares by way of distribution in specie to Andes shareholders outside the US, who would receive exchangeable GuernseyCo Shares.
Phoenix established established TrustCo, a Guernsey trust company, and TrustCo incorporated GuernseyCo, a wholly-owned Guernsey incorporated subsidiary, in preparation for the proposed Interoil demerger. Andes shareholders will be entitled to one Interoil share for every 36 exchangeable GuernseyCo shares.
As Phoenix said it did not have sufficient distributable reserves to declare a distribution in specie, it proposed a reduction of capital to reduce the its share premium account by GBP60 million.
However, whilst shareholders approved this resolution, Phoenix said it has now been advised that the court cannot confirm the reduction of capital proposed for a "technical reason" relating to the size of the company's share premium account.
The demerger has now been deferred "to give the company time to consider how best to address this technical issue". Phoenix said it intends to implement the reduction of capital and subsequent demerger, and will convene another general meeting to propose new resolutions in due course.
Shares in Phoenix were down 5.0% at 57.00 pence on Tuesday.
By Lucy Heming; lucyheming@alliancenews.com
Copyright 2017 Alliance News Limited. All Rights Reserved.
-
Fulca escribió:No me des bola, Visión. A veces leo rápido las noticias mientras trabajo y equivoco el comentario. Las inversiones las medito en el campo, relajado. Buenas ganancias y buenas visiones.
Pero que grande y que prestigio tenemos un socio zen y con campo epa

vision escribió:Y cuando queres que lo informe, el mismo dia? Ademas en el documento de Admision ya habian aclarado que las fechas del cronograma previsto podrian modificarse. Es simplemente lo que paso. Hay que informarse mejor entes de mandar cualquiera.
No me des bola, Visión. A veces leo rápido las noticias mientras trabajo y equivoco el comentario. Las inversiones las medito en el campo, relajado. Buenas ganancias y buenas visiones.
Tecnicalpro escribió:Creo que varios ya lo sabiamos desde la mañana, muy importante la verdad que si, si la admiten demora 10 a 12 meses ?
perdon no leí

-
dabalanso escribió:Nadie mencionó que empezamos los tramites de solicitud de pase a seccion especial de la bolsa de Londres... Que poco interes, che... ¿Ya son todos multimillonarios acá?
Creo que varios ya lo sabiamos desde la mañana, muy importante la verdad que si, si la admiten demora 10 a 12 meses ?