Discovery Labs Provides Expanded Update Regarding its Program for
Surfaxin� U.S. Marketing Authorization
Company to Hold Conference Call to Detail Progress Towards Surfaxin Complete Response
Warrington, PA -- February 1, 2011 -- Discovery Laboratories, Inc. (Nasdaq: DSCO) is
providing an expanded update regarding ongoing efforts to file a Complete Response intended to gain
U.S. Food and Drug Administration (FDA) marketing authorization for Surfaxin� for the prevention of
respiratory distress syndrome (RDS) in premature infants. On January 10, 2011, Discovery Labs
issued a press release reporting that the FDA had recently provided detailed, written direction in
response to an earlier submitted proposal by Discovery Labs relating to its ongoing comprehensive
preclinical program intended to gain Surfaxin approval. Throughout the conduct of the program,
Discovery Labs has been interacting with the FDA and incorporating the FDA's guidance into its
efforts to complete the program and file the Surfaxin Complete Response. The filing of the Complete
Response is currently targeted for early third quarter 2011 and anticipated to lead to a potential
approval early in the first quarter 2012
Papeles volátiles (Small caps)
Re: Papeles volátiles (Small caps)
gracias Yulian y Rusito, la voy a vseguir hoy a ver que onda, se que hay una CC por su droga Suraxfin o algo asi, no recuerdo, y parece que no se esperan malas noticias. pero no es una aprobacion
cun escribió:hola muchachada.
Rusito o Yulian, saben algo de DSCO, que hoy tiene su conference call?
abrazo
no, se que hicieron un r-s hace un tiempo no tiene fecha fda para este año, no la he visto
POO, lo de SNSS si no me qequivoco fue el after de ayer, la llevaron a 0.4375, pero con 100 papeles nada mas
hola muchachada.
abrazo
abrazo
PSID +7%
SNSS +11%
Estoy medio dormido, está ok? vuelan estas hoy?

Estoy medio dormido, está ok? vuelan estas hoy?
SNSS +11% 

yulian escribió:Estamos a 1,40 h. del cierre hay 12% de shorts, es un número pero se redujo bastante post cc, el mercado está lleno de oportunidades, después de las 17 nuestra ya es riesgoso hacerlo aunque haga el movimiento, es lo que pienso
Está claro que sabían la decisión por eso no hicieron el movimiento que esperamos en la rueda previa, incluso mnkd salieron muy pocos shorts pese al movimiento, mantuve mi posición de que depo tenía muchas más chances que orex de aprobación pese al 13-7 del cc. Los hedge fund manejan info privilegiada, el tema es seguirlos